Deklaracja dostępności serwisu Zespół Opieki Zdrowotnej Clinika w Koszalinie
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Przychodnia Clinika w Koszalinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojego serwisu internetowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Przychodnia Clinika.
- Data publikacji strony internetowej: 2024-09-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-09-10
Status pod względem zgodności z ustawą
Serwis internetowy jest częściowo zgodny z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Dokumenty pdf utworzone poprzez skan dokumentu papierowego, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych.
Dokumenty w formatach doc, docx, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych.
Zdjęcia, grafiki niezawierające teksów alternatywnych.
Wyłączenia
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2024-09-08
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-09-10
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Skróty klawiaturowe
W serwisie internetowym można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W całym serwisie widoczny jest tzw. aktywny focus. Nawigacja po stronie dostępna jest przy użyciu 4 klawiszy:
- Tab – następny aktywny element
- Shift + Tab – poprzedni aktywny element
- Enter – wejście w aktywny element
- Backspace – wyjście do poprzedniego aktywnego elementu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:
Danuta Wojcieszek
ul. Okulickiego 24A
75-443 Koszalin
e-mail: clinika@przychodnia-clinika.pl
tel.: +48 94 34 07 083
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Danuta Wojcieszek
Przychodnia Clinika
ul. Okulickiego 24A
75-443 Koszalin
e-mail: clinika@przychodnia-clinika.pl
tel.: +48 94 34 07 083
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
W budynku Przychodni w Koszalinie przy ul. Okulickiego 24A usunięto podstawowe bariery architektoniczne i przystosowano Przychodnie do obsługi osób niepełnosprawnych w następującym zakresie:
- podjazd dla wózków: podjazd o łagodnym kącie nachylenia prowadzi od parkingu samochodowego do wejścia głównego.
- przy wejściu głównym znajduje się winda prowadząco bezpośrednio na piętro gdzie znajduje się Zespół Opieki Zdrowotnej Clinika w Koszalinie
- toalety: na głównej kondygnacji znajduje się toaleta przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- dojazd do Przychodni jest możliwy samochodem prywatnym jak i busami;
- przed wejściem głównym do budynku jest wyznaczone miejsca parkingowe dla osoby niepełnosprawnej;
- brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online;
- w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących;
- nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące;
- do budynku przychodni możne wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.