Przychodnia Rodzinna Clinika

Przychodnia
Clinika w Koszalinie

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu Zespół Opieki Zdrowotnej Clinika w Koszalinie

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Przychodnia Clinika w Koszalinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojego serwisu internetowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Przychodnia Clinika.

  • Data publikacji strony internetowej: 2024-09-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-09-10

Status pod względem zgodności z ustawą

Serwis internetowy jest częściowo zgodny z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

Dokumenty pdf utworzone poprzez skan dokumentu papierowego, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych.

Dokumenty w formatach doc, docx, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych.

Zdjęcia, grafiki niezawierające teksów alternatywnych.

Wyłączenia

Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2024-09-08
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-09-10

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Skróty klawiaturowe

W serwisie internetowym można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

W całym serwisie widoczny jest tzw. aktywny focus. Nawigacja po stronie dostępna jest przy użyciu 4 klawiszy:

  • Tab – następny aktywny element
  • Shift + Tab – poprzedni aktywny element
  • Enter – wejście w aktywny element
  • Backspace – wyjście do poprzedniego aktywnego elementu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:

Danuta Wojcieszek
ul. Okulickiego 24A
75-443 Koszalin
e-mail: clinika@przychodnia-clinika.pl
tel.: +48 94 34 07 083

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Organ nadzorujący: Danuta Wojcieszek

Przychodnia Clinika
ul. Okulickiego 24A
75-443 Koszalin
e-mail: clinika@przychodnia-clinika.pl
tel.: +48 94 34 07 083

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

W budynku Przychodni w Koszalinie przy ul. Okulickiego 24A usunięto podstawowe bariery architektoniczne i przystosowano Przychodnie do obsługi osób niepełnosprawnych w następującym zakresie:

  1. podjazd dla wózków: podjazd o łagodnym kącie nachylenia prowadzi od parkingu samochodowego do wejścia głównego. 
  2. przy wejściu głównym znajduje się winda prowadząco bezpośrednio na piętro gdzie znajduje się Zespół Opieki Zdrowotnej Clinika w Koszalinie
  3. toalety: na głównej kondygnacji znajduje się toaleta przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
  4. dojazd do Przychodni jest możliwy samochodem prywatnym jak i busami;
  5. przed wejściem głównym do budynku jest wyznaczone miejsca parkingowe dla osoby niepełnosprawnej;
  6. brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online;
  7. w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących;
  8. nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące;
  9. do budynku przychodni możne wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Skip to content